tiistai 14. joulukuuta 2010

Spin Fm

On olemassa tietyt kaavat, joita ihminen tietämättään noudattaa sokeasti ja seurauksena tuntee olonsa turvalliseksi. Esimerkiksi seurustelu. Miksi seurustella? Mies ja nainen tutustuu, kummatkin tuntevat jotain "maagista" vetovoimaa toisiaan kohtaan, alkavat tehdä asioita yhdessä ja pian päättävätkin romanttisen illan jälkeen, että alkavat virallisesti seurustella.
Tuossa kohassa mulle tulee pieni "Hold on?!"
Taas on kyse siitä, että ihminen haluaa jälleen kerran tuntea olonsa turvalliseksi, on joku, josta välittää, jota ajatella, josta puhua ja jakaa yhdessä arjen askareet.
Itse taidan olla henkilö, joka ei oikeastaan tarvitse ketään vierelleen. Haluan vain kulkea elämäntiellä, tutkia asioita, tehdä mukavia juttuja, tutustua uusiin ihmisiin ja haaveilla. Kunnes joku tulee ja katkaisee jalkani. Ja siihen minun on jäätävä makaamaan. Ei kuulosta mitenkään romanttiselta, mutta romantiikka on vieläkin vieras sana mulle.
Oikeastaan en ymmärrä myöskään näitä romanttisia illallisia, kylpyläreissuja ja sitä, että mennää kiinostavan miehen kanssa leffaan?! Jos kerran pitää seuralaisestaan , niin miksi vielä mennä hänen kanssaan johonkin paikkaan, mikä MAKSAA ja missä pitää olla aina tietyllä tavalla?
Itse mielummin ottaisin rennommin, tekisi asioita spontaanisti ja vaikka käveltäisiin junaradalla ja odotettaisiin jännittyneenä milloin juna tulee. Oltaisiin vaan.

Tänään tuli katsottua Bridget Jones- elämäni sinkkuna ja sitten se jatko-osa. Mahtavaa!Loistava piristys raskaan koulupäivän jälkeen! Nyt siivoamaan kämppää ja selaamaan kirjaa "Kari Leponiemi,VIDEOKUVAUS-taitoa ja tekniikkaa"
tsih!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti