Joululoma on alkanut. Enää yhdeksän päivää siihen,että pääsee thaimaahan.
Kävin siellä viimeksi maaliskuussa ja rakastuin maahan. On ihan turha sanoa, miksi paikka on niin ihana ja mikä siitä teki niin erikoisen... Kaikkea, mikä on omasta mielestä ihanaa , on vaikeaa yrittää kuvailla muille korville. Ei ne ymmärrä ja sehän pistää turhautumaan.
Viimeksi kun tulin thaimaa-reissusta kotia, olin masentunut, kun näin mustan taivaan, valkoiset hanget ja harmaat ihmiset. Ihankuin olisi hypännyt taivaan kultaisten porttien läpi maahan alas helvettiin ja pirstaloitunut tuhansiin paloihin. Hypyn aikana jo huomasin, että jätin sydämmeni sinne korkealle.
Kokemuksien kautta oppii huomaamaan kaikkia näitä pieniä asioita ympärillään ja pistää oman ajattelumaailman aivan uudenlaiseksi.
Ajattelin ottaa tässä ihan rennosti ennen matkaa, hoitaa tuomoa ja muuta sellasta...
Kaipuu kouluun, pääsis tekemään kaikkea mukavaa ja luokkakaverit on mitä parhaimmat!
Mou!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti