Ei siinä mittään, loppupäivä menikin sitte siinä,että väsytti aivan liikaa+ tylsät tunnit pääle nii kyllä sitä tunsi ittensä vähintäänki vammaseksi.
Aamu
Nyt tässä kotona völlään sängyssä ja mietin taas seuraavaa päivää. Graafisen ja uusmediatuotannon perusteita koko päivän.
Mikä siinä on, että mietin aivan liikaa? Tai tuntuu siltä, että oon varmaan ainut ihminen tässä maailmassa, joka miettii liikaa asioita ja varsinkin sellaisia asioita, mihin ei löydy vastausta!
Esimerkkinä: Mitä on tyhjyys, onko mulla joku tietty tarkoitus tässä elämässä, miksei kaikkia ihmisiä voi miellyttää, onko Kino-grilli 24/7 h auki? Ja kaikkea sellaista mitä ei voi edes kirjoittaa ylös.
Ikävä mun koiraa Tuomoa, haluan syödä torttua ja enää pari viikkoa niin tämä vozu makaa thaimaassa kuuman auringon alla!

Humpty Dumpty sat on a wall. Humpty dumpty had a great fall. All the king's horses and all the king's men couldn't put humpty together again.
Ainut juttu joka jäi englannintunneilta päähän !
Ainut juttu joka jäi englannintunneilta päähän !
Heips!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti