lauantai 18. joulukuuta 2010

Miksi kehtoani laajennetaan jälleen?

Ingman sulaa pakastimessa? Tälläkin hetkellä.
Joululoma on alkanut. Enää yhdeksän päivää siihen,että pääsee thaimaahan.
Kävin siellä viimeksi maaliskuussa ja rakastuin maahan. On ihan turha sanoa, miksi paikka on niin ihana ja mikä siitä teki niin erikoisen... Kaikkea, mikä on omasta mielestä ihanaa , on vaikeaa yrittää kuvailla muille korville. Ei ne ymmärrä ja sehän pistää turhautumaan.
Viimeksi kun tulin thaimaa-reissusta kotia, olin masentunut, kun näin mustan taivaan, valkoiset hanget ja harmaat ihmiset. Ihankuin olisi hypännyt taivaan kultaisten porttien läpi maahan alas helvettiin ja pirstaloitunut tuhansiin paloihin. Hypyn aikana jo huomasin, että jätin sydämmeni sinne korkealle.
Kokemuksien kautta oppii huomaamaan kaikkia näitä pieniä asioita ympärillään ja pistää oman ajattelumaailman aivan uudenlaiseksi.
Ajattelin ottaa tässä ihan rennosti ennen matkaa, hoitaa tuomoa ja muuta sellasta...
Kaipuu kouluun, pääsis tekemään kaikkea mukavaa ja luokkakaverit on mitä parhaimmat!
Nonnii mutta jeejee, lähen vähä siivoileen ja sitte käyttään koiran lenkillä :) Niin ja kauhia hinku kirjoittaa käsikirjotusta, varmaan senkin homman alottelen tässä illalla!

Mou!

tiistai 14. joulukuuta 2010

Spin Fm

On olemassa tietyt kaavat, joita ihminen tietämättään noudattaa sokeasti ja seurauksena tuntee olonsa turvalliseksi. Esimerkiksi seurustelu. Miksi seurustella? Mies ja nainen tutustuu, kummatkin tuntevat jotain "maagista" vetovoimaa toisiaan kohtaan, alkavat tehdä asioita yhdessä ja pian päättävätkin romanttisen illan jälkeen, että alkavat virallisesti seurustella.
Tuossa kohassa mulle tulee pieni "Hold on?!"
Taas on kyse siitä, että ihminen haluaa jälleen kerran tuntea olonsa turvalliseksi, on joku, josta välittää, jota ajatella, josta puhua ja jakaa yhdessä arjen askareet.
Itse taidan olla henkilö, joka ei oikeastaan tarvitse ketään vierelleen. Haluan vain kulkea elämäntiellä, tutkia asioita, tehdä mukavia juttuja, tutustua uusiin ihmisiin ja haaveilla. Kunnes joku tulee ja katkaisee jalkani. Ja siihen minun on jäätävä makaamaan. Ei kuulosta mitenkään romanttiselta, mutta romantiikka on vieläkin vieras sana mulle.
Oikeastaan en ymmärrä myöskään näitä romanttisia illallisia, kylpyläreissuja ja sitä, että mennää kiinostavan miehen kanssa leffaan?! Jos kerran pitää seuralaisestaan , niin miksi vielä mennä hänen kanssaan johonkin paikkaan, mikä MAKSAA ja missä pitää olla aina tietyllä tavalla?
Itse mielummin ottaisin rennommin, tekisi asioita spontaanisti ja vaikka käveltäisiin junaradalla ja odotettaisiin jännittyneenä milloin juna tulee. Oltaisiin vaan.

Tänään tuli katsottua Bridget Jones- elämäni sinkkuna ja sitten se jatko-osa. Mahtavaa!Loistava piristys raskaan koulupäivän jälkeen! Nyt siivoamaan kämppää ja selaamaan kirjaa "Kari Leponiemi,VIDEOKUVAUS-taitoa ja tekniikkaa"
tsih!

maanantai 13. joulukuuta 2010

Niin sanottu elämäni

Aamulla väsytti iha saatanasti. Ajatuksissa pyöri vain tulevat tunnit, matematiikkaa,äidinkieltä ja englantia. Mielummin olisin menny editoimaan tai kuvaamaan jotain jännää, siksihän sitä media-alalla ollaan. Noh, kahdeksaksi jaksoin silti kipittää kouluun ja sainkin kuulla, että aamutunnit on peruttu, joten koulu olisi alkanutkin KYMMENELTÄ.
Ei siinä mittään, loppupäivä menikin sitte siinä,että väsytti aivan liikaa+ tylsät tunnit pääle nii kyllä sitä tunsi ittensä vähintäänki vammaseksi.








Aamu





Nyt tässä kotona völlään sängyssä ja mietin taas seuraavaa päivää. Graafisen ja uusmediatuotannon perusteita koko päivän.
Mikä siinä on, että mietin aivan liikaa? Tai tuntuu siltä, että oon varmaan ainut ihminen tässä maailmassa, joka miettii liikaa asioita ja varsinkin sellaisia asioita, mihin ei löydy vastausta!
Esimerkkinä: Mitä on tyhjyys, onko mulla joku tietty tarkoitus tässä elämässä, miksei kaikkia ihmisiä voi miellyttää, onko Kino-grilli 24/7 h auki? Ja kaikkea sellaista mitä ei voi edes kirjoittaa ylös.
Ikävä mun koiraa Tuomoa, haluan syödä torttua ja enää pari viikkoa niin tämä vozu makaa thaimaassa kuuman auringon alla!


Humpty Dumpty sat on a wall. Humpty dumpty had a great fall. All the king's horses and all the king's men couldn't put humpty together again.

Ainut juttu joka jäi englannintunneilta päähän !

Heips!

sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Here we go!


Joo, siis nyt on pakko kirjoittaa edes JOTAKIN jotta tämä blogi lähtisi hyvin käyntiin. Elikkäs, tulen tänne ilmeisesti kirjoittamaan ihan KAIKESTA mitä mieleeni tuleekaan.En tiedä, miksi aloin kirjoittamaan blogia. Tai miksi edes vaivauduin tekemään itselleni tällaisen.Hassua, mutta onhan se tullut jo selväksi, että en vieläkään osaa kontrolloida itseäni!Rappukäytävästä kuuluu kirkkomusiikkia, joten nyt on iha helvetin vaikea keskittyä...
Tähän loppuun vielä, että toivottavasti edes joku erehtyy lukemaan blogiani!

Moi!